måndag 29 november 2010

Ni får ursäkta, helt enkelt.

Mitt nya bloggprojekt dog som ni kanske såg ut helt efter 4 inlägg. Varför då? Jo, därför att mitt horoskop varje dag var en totalt vild chansning, kort och svårt att skriva något ens remotely underhållande om.

Därför ska jag gå tillbaka till att göra det jag alltid har gjort här: att nu och då när jag får lust skriva ett långt och INNEHÅLLSRIKT inlägg om något som intresserar mig oavsett om ni bryr er om det eller inte.

Jag har inget sådant på lager nu, men jag råder er att kolla in Bror Söderlunds blogg: www.hawpoka.blogspot.com

Det finns även en sida som heter www.klabbsagor.blogspot.com men jag måste varna er. Sidan innehåller en del saker som borde vara lämpligt för åldrarna 75 - död. Jag antar att det är det man uppnår om man låter mig, Bror och Simon Blomkvist sköta en blogg tillsammans. Förutom sjuka sagor finns dock alla mina Poetry Slam-dikter där, och en hel del av Simons poesi.

Det är allt för nu, kan lägga till att jag har städat nästan hela mitt rum idag och igår (Det är minst ett tre-dagars-jobb så jag fortsätter antagligen imorgon) och att det nu faktiskt går att överleva här. Så... ring i förväg, OK?

Allt från Jomala för idag. Klart slut.

1 kommentar: