torsdag 25 november 2010

Den 25e november 2010.

Nu!

Trevlig dag med många mysiga ögonblick. Vill du få in lite mer flärd måste du dock satsa själv.

Var ska jag börja...

Jag gick till skolan idag för att få "sova" någon timme extra. Det var väl allt annat än mysigt. Jag har inget emot snö, tvärtom, och kylan står jag ut med, men is på vägarna...

Kanske vintern 2010 blir en naturlig urvalsprocess? Alla som överlever kylan, snön och det tusental isbjörnar jag bara väntar på att ska flytta hit är värdiga att para sig med varandra. Kanske skulle skaffa en mössa, min förra gav jag bort till Maria Granholm tror jag.

Jag hade bara två lektioner, på den ena sa Birgitta att hon skulle sänka mitt engelskabetyg ett snäpp (till 8) för att jag har varit försenad så många måndag morgnar. Efter lektionen avslöjade hon att hon skämtade. Vid det laget hade jag redan funderat ut ett långt försvarstal för att få behålla min 9.

Inget vidare mysigt hände efter det heller. Fast de säljer tydligen Dr. Pepper på flaska på Citylivs. Det är väl... bra.

Samma plats imorgon, okej?

1 kommentar: