onsdag 24 november 2010

Den 24e november 2010.

And now for something completely different!

Onsdagen blir härlig i rätt sällskap. Du trivs bland vänner och bekanta men inte alls på egen hand.

Idag, för omväxlingens skull stämmer det faktiskt. Det var ju lite olyckligt i och med att bloggen går ut på att visa hur fel mitt horoskop har. Nåja, jag kan fortfarande kort summera min dag.

Alltså... Filosofiprov. Det gick väl sådär, ungefär som väntat. However, jag skrev klart det, träffade lite folk och blev snabbt ensam igen när alla gick på lektion. Trivdes inte alls med det, så horoskopet stämmer...

Lyckades dock skriva lite musik sittandes på fjärde våningen, så det var inte helt waste, antar jag. Hittade i vilket fall som helst Bror, Micke (Great Milenko) och Marcin strax därpå och efter det flöt allt på bra. Fick en nia i mattekursen och kommer mycket nyligen hem från Bror, där vi åt nudlar och såg en film som hette "Resor med min moster/faster".

Vi ses igen imorgon, då jag förhoppningsvis får chansen att verkligen dissa min profetia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar