tisdag 23 november 2010

Den 23e november 2010.

Right, dags för del 2 då. (Jag är oxe, ifall det har någon betydelse för någon.)

Du tar ett viktigt steg som du har tänkt igenom en längre tid. Förmodligen rör det ditt boende.

Jag skrattade nästan när jag läste det här. De flesta som känner mig vet att jag aldrig tänker igenom något särskilt länge. Om något tar lång tid att göra för mig är det för att jag är lat... eller för att jag sparar allt till sista sekunden... eller annars drar ut på det av någon anledning. Men eftertanke brukar inte vara min grej : D

Lyckades dock göra ett par saker idag som jag är nöjd över, om de var viktiga steg kan väl diskuteras.

Sist men inte minst bor jag ju faktiskt hemma, i hörnrummet mot gatan på Jomala Torpvägen 134 och har för enkelhetens och ekonomins skulle tänkt göra så tills jag flyttar från Åland. Kanske skulle mitt horoskop kunna syfta på att jag skulle städa idag. Well, you guessed it, det ser lika "fint" ut som vanligt. Jag sågar dagens horoskop, jag ger det 4/10 poäng. Vi ses imorgon!

1 kommentar:

  1. well.. horoskopet kanske tänkte på lägenheten du bodde i, i helgen? hm.

    SvaraRadera