måndag 22 november 2010

Den 22a november 2010.

Den här bloggen får sin n:te reinkarnation i och med mitt nya projekt: en daglig recension av mitt horoskop från Aftonbladet.se. Jag vet att Aftonbladet inte är en pålitlig källa ens vad gäller riktiga nyheter och att om det gick att se in i framtiden skulle antagligen Aftonbladet vara de som såg mest fel, men vi struntar i det. Det här är för nöjes skull.

Varje måndag får man en liten förhandsblick av hur veckan kommer att se ut. Så även idag:

Kärlek: Du trivs med ditt kärleksliv. Att ingenting händer stör dig inte, du låter dagarna passera.

Var ska jag börja? Vi kan hoppa över den här punkten med att säga att jag visst stör mig på att ingenting händer när ingenting händer. Är rätt nöjd för tillfället dock. Förhoppningsfull ^^

Pengar: Om det händer något över huvud taget handlar om en liten och långsiktig förändring.

Tja, jag vet inte, mina enda inkomster består ju av studiestödet och de 5€ jag får i veckopeng, så att det är väl små förändringar. Värdelös punkt för alla utom Rikard Särs förresten ^^
Räntan man får på banken är väl en liten och långsiktig förändring?

Turdag: Söndagen blir mysig och lättjefull.

Söndagar är helt enkelt inte mysiga. De är lite som den sista måltiden innan ett dödsstraff. Man har skola dagen efter, jag har till och med prov dagen efter, så mysigt kanske det inte blir.

Inte lättjefullt heller, för om jag lyckas få ihop gänget ska vi repa då också. Jag har spelning om mindre än en månad tillsammans med Jesper Wirtanen, Bror Söderlund och Sara Karlsson. Det kommer bli awesome!

Jaha, vi hörs igen imorgon då...

1 kommentar: